Gäst moskosboskos Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) hei jag kommar fra norge dette er litt merkelig jeg prøvde en kode her også mista jeg min legendariske pokemon kan jeg få svar foort :( :( :( ps: nevner ikke navn Redigerat 23 November 2007 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 "nevner ikke navn"? O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 vadå för kod? gå till ett norskt fusk forum din...invandrare:P ( ps jag skoja ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst moskosboskos Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 kan du et norsk forum?? som det er pokemon i men tror du du kan hjelpe meg :) kode man kopierer pokemon. trur jeg gjorde den feil eller noe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 man kan inte få tillbaka dem nej, www.google.se sök efter nått norskt fusk forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Vilken kod använde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst moskosboskos Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 kopiere pokemon kode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 man kan inte få tillbaka dem nej, www.google.se sök efter nått norskt fusk forum www.google.no :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst moskosboskos Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 kan inte sokte i stad kom inte nåke opp men vet nokån hvar man fangar kyogre og grudon hadda blitt engleglad vis dere kunne bit etter bit :D vis noen kunne vise meg det bit for bit* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 kan inte sokte i stad kom inte nåke opp men vet nokån hvar man fangar kyogre og grudon hadda blitt engleglad vis dere kunne bit etter bit :D vis noen kunne vise meg det bit for bit* Det beror ju på vilket spel de är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Pokemon.no´s Forum Ett norskt pokemon forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 "nevner ikke navn"? O.oNämner inte namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg