Lander Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Hur mycket är ett komplett fungerande helt perfekt NES nuförtiden? sist jag frågade var för 5 år sedan då var det värt 500 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 du får väl några hundralappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Menar du nu Med låda? Utan låda? Med kontroll? Utan kontroll? Med spel? Utan spel? Med själva konsollen får du väl 400 spänn för en riktig köpare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 24 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (redigerat) 2 handkontroller Hela lådan är kvar utan en enda skråma, alla manualer och allt är kvar. Inga spel är inräknade i priset. Och priset kan väl inte sjunka om det var 500 kr för 5 år sedan. Min kompis säger då att det är värt 1000 kr nu. Redigerat 24 November 2007 av Mazik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Med lådan så är den väl värd 1500 för en seriös köpare.. som verkligen vill ha den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 För en samlare 2000kr För en seriös köpare 1500kr Detta är gissningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det är värt betydligt mindre än 1000 kronor. Ca 600 kronor om det står "Imported to Bergsala Bungsbacka Sweden". Om det står att den är från typ tyskland är den värd ca 400 bagis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Min kompis har ett NES men han har svårt att få igång sitt, ibland startar det inte men ibland funkar det perfekt för honom. Han har 47 spel. Han bjuder 2000 för mitt NES men jag vill inte sälja det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Han bjuder 2000 för mitt NES men jag vill inte sälja det O_o Sälj den och köp en ny. Köp den på den HÄR sidan. Köp helst en amerikansk, dom är bäst. Då slipper man "kanterna" längst uppe och spelen går i rätt hastighet, ca 15-20 procent snabbare. Rekomenderas. Har handlat av dom flera gånger och du kommer inte bli besviken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Han bjuder 2000 för mitt NES men jag vill inte sälja det O_o Sälj den och köp en ny. Köp den på den HÄR sidan. Köp helst en amerikansk, dom är bäst. Då slipper man "kanterna" längst uppe och spelen går i rätt hastighet, ca 15-20 procent snabbare. Rekomenderas. Har handlat av dom flera gånger och du kommer inte bli besviken. VA!! VADÅ SNABBARE!! inte undra på att första banan på clu clu land går segt-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 PAL spelen går inte i rätt hastighet. Det är så med dom flesta konsollerna. Mario springer benen av sig nästan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg