XXL Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 mitt roligaste spel är e-toy play3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Ta detta i ps2-forumet ist? Eyetoy 3 är inte ens till ps3 :P, till ps2.. osv.. Mitt är iaf skate till ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 ASSASSINS CREED! Vilket jag köpte idag :D Har ni förresten sett den där " three ps3s filmen" där en kille säger att han har roligare med 3 ps3? Så är det med mig fast jag har TVÅ assassins creed spel :D Alltså är det 2x roligare än vad ni tror :D (Inte) Nyaste spelet på länge så det är helt klart mitt roligaste spel <3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 skate. är bäst hittils! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Fick nyss 3000kr idag (1000kr på måndag) Så skall köpa nått mer Ps3 spel och sen vet jag inte vad jag skall köpa för resten av Pengarna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Fick nyss 3000kr idag (1000kr på måndag) Så skall köpa nått mer Ps3 spel och sen vet jag inte vad jag skall köpa för resten av Pengarna <_<blev du besviken av att du inte vet va du ska spändera pengarna på :D du kan ju alltid skicka dom till mig :rolleyes: ;) (kidding), Call of duty moden warfare.. bara för den livliga multiplayern, vet itne om jag får räknas eftersom den ee till mitt xbox360, fast hey de stog inget om att bara vara ps3 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Haha Ja CoD 4 bör jag köpa, dem andra CoD handlade om andra världskriget rätt? och denna modern krig typ Irak kriget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) ;o Har inte så många spel ännu men skulle nog säga att FIFA 08 är bäst fast har ju några andra roliga spel fast jag tkr om fotbolls spel ;) Redigerat 26 November 2007 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.