Rullis Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Logitech G7 Laser mus Tangentbordet sitter fast i laptopen, så det heter "datorn". har en Qpad musmatta, jevla stor en :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 mus: logitech G5 tangentbord: logitech G15 musmatta: typ en helt vanlig :P hörlurar: koss porta pro, använder inte hörlurar så mkt så de räcker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 4 år gammal dell kulmus, like gammalt dell tangentbord och en musmatta som mer liknar en bakterieodling. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 saitek eclipse tangentbord. razer diamondback magma mus. en guild wars: factions matta från collectors edition logitech headset som jag fick med datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Labtec trådlös mus. hp tagentbord ''Professionella datorer -för alla skrivbord (network)'' musmatta XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Det som kom med datorn. När jag läste rubriken "va kör ni me?" trodde jag du menade moped eller e-traktor eller nåt, så jag svarar på det med: Volvo Duett -66 A-traktor & KVAB Perrongtruck -76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Trådlöst tangentbord och mus från HP. AK: Har man väl börjat köra trådlöst kan man inte byta tillbaka :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Trådlöst tangentbord och mus från HP. AK: Har man väl börjat köra trådlöst kan man inte byta tillbaka :P Har man en gång kört med trådlöst gör man det aldrig igen!Fy f*n för trådlöst, suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Mus: Nån Trådlös Advent "4-Way Navigation Mouse". Tangentbord: 4 år gammalt Dell Tangentbord.. Som nästan har sett sina dagar nu. Musmatta: En grå random musmatta. Hörlurar: Logitech..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.