qzqzwqzx Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) hur dödar jeg den stora svarta grisen? han blir galen när man slagit han ett tag men hur dödar jag honom jag har sett ett fusk dör det står om man dödar grisen får man osynliga kläder ellet är det sant? eller är det en lögn?????=?? Redigerat 25 November 2007 av qzqzwqzx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Det går inte att döda han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 nope han e odödlig, check ur facts before u whine plx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qzqzwqzx Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 men det var ett fusk att man fick osynliga kläder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 men det var ett fusk att man fick osynliga kläder... Det går inte att döda honom, jag förstår inte riktigt vad du menar med "osynliga kläder". Men om du klarar spelet en gång och spelar igen, (då får en fråga om det) så får Link de blå kläderna han har före de gröna. Annars det enda du kan göra med grisen är att lyfta honom och bära honom till en svart grop, och sedan ge honom bete så att han börjar gräva efter skatter ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qzqzwqzx Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ok... tack för hjelpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tizzio Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Link får inte dom blå kläderna om man klarar spelet utan han får kläder som bara vissa kan se :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 (redigerat) Link får inte dom blå kläderna om man klarar spelet utan han får kläder som bara vissa kan se :P Ja, ja, ja! Jag har bara klarat spelet en gång men det stämmer nog :meddum: :D Redigerat 28 November 2007 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg