Katt Skrivet 25 November 2007 Rapport Skrivet 25 November 2007 Finns det nått program där man kan lura datorn att den har en joystick? Alstå, jag ska inte använda "Joysticken" till nått, bara ha det till ett spel, så den tror att man kör multiplayer. Då rör sig inte gubbarna, för om jag inte har joystickar, så blir de datorstyrda och jättesvåra. Citera
Gäst data-typen Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 de ju helt lätt du ställer bara inj någo knappar i kontrollena Citera
Katt Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Skrivet 26 November 2007 Jo, och då står det "Spelporten är inte korrekt konfigurerad" jag har ju ingen spelport, så hur ska jag göra? Citera
KaramellKing Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 jag kanske vet försök att förklara i detaljer :) Citera
Katt Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Skrivet 26 November 2007 När jag lägger till en joystick, så går det inte, det kommer bara upp ett felmeddelande! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.