eeewwhh Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 jag skulle välja 360 håller med både Eldapa och Khazar att det finns många barnsliga spel men alla är inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Min kompis har Wii och han älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Wii FTW, bästa spelen, bästa känslan, bästa priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Wii FTW, bästa spelen, bästa känslan, bästa priset!Instämmer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Nintendo Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Bättre grafik: 360 Spelkänsla: Wii Ta Wii :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii. Inte för att jag gillar 360 men om du vill ha mogna spel så borde köpa ett 360. PS. Ett till tips är att köpa PS3. ( Dumt av dig att ta den här på Wii forum alla fans kommer säga att Wii är bäst ) Redigerat 14 December 2007 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på WiiBara?Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på WiiBara?Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd. Japp, bara! Pokémon, dragon ball och alla dom där sakerna det är väl inget som jag skulle kalla moget! Men det finns folk som gillar det så om du gillar såna där ''japanska'' spel så köp ett Wii! Men annars som jag sagt där upp så bör du köpa 360. Och samma sak som jag sa där uppe, jag tkr PS3 är den bästa ;) Redigerat 14 December 2007 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 xbox så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii Bara? Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd. Japp, bara! *host*Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii Bara? Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd. Japp, bara! *host*Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes: Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.