sockerkakan Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Ja finns det något fusk så man får mer pengar (stardollars)? De finns mkt snygga kläder/saker men man vill ju inte betala en hel hög med pengar för det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Vad är stardolls? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) Vad är stardolls? Aldrig hört talas om det! :o Redigerat 29 November 2007 av Eldapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Verkar vara ett tjej spel. och är på internet så tror inte de finns nå fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minila Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 har du fusk jag spelar det och jag behöver pengar! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 lol det spelet e booring ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 tror inte att det finns några fusk man måste nog hacka spelet för det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry: Redigerat 14 Januari 2008 av JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry:Vad f*n har du tagit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 (redigerat) lol det spelet e booring ;) Håller med Jä*la tjej spel hahahahaha xD och sockerkakan och alla ni som spelar stardolls ni är liksom helt c* i huvet xD och då menar jag inte er killar xD stardoll är urkasst Redigerat 5 Februari 2008 av JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolcat Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 har du fusk till det behöver pengar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry:GAHAHAHA! Kan någon översätta? Man förstår ju inte ett j*vla skit. Redigerat 23 Mars 2008 av TheWho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg