sockerkakan Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 Ja finns det något fusk så man får mer pengar (stardollars)? De finns mkt snygga kläder/saker men man vill ju inte betala en hel hög med pengar för det...
Harold Skrivet 29 November 2007 Rapport Skrivet 29 November 2007 (redigerat) Vad är stardolls? Aldrig hört talas om det! :o Redigerat 29 November 2007 av Eldapa
kadamar Skrivet 29 November 2007 Rapport Skrivet 29 November 2007 Verkar vara ett tjej spel. och är på internet så tror inte de finns nå fusk.
minila Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Skrivet 2 Januari 2008 har du fusk jag spelar det och jag behöver pengar! :P
g1zm0 Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Skrivet 9 Januari 2008 tror inte att det finns några fusk man måste nog hacka spelet för det.
Gäst JackBlack Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry: Redigerat 14 Januari 2008 av JackBlack
Gäst Poison Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Skrivet 15 Januari 2008 du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry:Vad f*n har du tagit?
Gäst JackBlack Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Skrivet 5 Februari 2008 (redigerat) lol det spelet e booring ;) Håller med Jä*la tjej spel hahahahaha xD och sockerkakan och alla ni som spelar stardolls ni är liksom helt c* i huvet xD och då menar jag inte er killar xD stardoll är urkasst Redigerat 5 Februari 2008 av JackBlack
Gäst TheWho Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) du din jä*la Radio Fjolla jag är dramaten skådis och du ifrågasätter min kapacitet den där micken kommer och letar sig upp i mumin dalen på dig snart detta medelande är till dig som startade denna tråd :angry:GAHAHAHA! Kan någon översätta? Man förstår ju inte ett j*vla skit. Redigerat 23 Mars 2008 av TheWho
Rekommendera inlägg