WiFiGamer Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Fånga en bugg pokemon i blue i lvl 120 nått(gjorde en bugg som fanns i en sida) Har bytt till mig en lvl 100 shiny dialga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag har: Honchcrow Manectric Linoone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 på mitt emerald har jag 1 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag har haft på ett ungefär 17i hundra som min polare fuska åt mig ... en vecka senare började jag om =P :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag har haft på ett ungefär 17i hundra som min polare fuska åt mig ... en vecka senare började jag om =P :student: Vilka var det då??Jag har nu ytterligare en i lv 100 och den är : Lumineon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 mew orkar inte skriva alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Att ha Pokemon är inye coolt, det är egentligen bara helt onödigt som Linkinpark92 säger. Istället för att träna upp en Pokemon i Lv 100 så kan man skaffa ett helt team ( Till Wi-FI Battles allstå )... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMNCHEATERN Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jag har typ alla på 100 , jag har alla pokemon på 70+ och typ 200+ på lvl 100 , ja jag haR alla legendariska pokemon 1 och 2 och 3 på ruby snakar jag om :):):):):) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 groudon, deoxys, sceptile, latias, latios, suicune, några till som jag inte kommer ihåg vad dem heter-_- WOW! Deoxys! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel44 Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Vilka pokémon har ni i lv 100??? jag har:Blazikengroudon kyogre rayquaza latios hariyama beautifly rhydon salamence celebi min polare och jag spela som galningar i en vecka för jag skulle bygga upp ett jättebra lag till Wi-Fi men sen kom jag på att jag inte hade trådlöst så jag har ett bra lag sen om jag får internet kanske nån kan byta med mig? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 På mitt emerald håller jag på att fylla min pokedex så jag har bara Blaziken och Misdreavus på lv 93... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Har i lvl 100... Charizard Golem Dudtrio Swapert Altaria Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg