Floud Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Hej där. Jag undrar om kan få eevee eller ditto på pokémon rube? svara gärna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 nope de kan man inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 okej då ska jag sluta leta. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 om du har diamond ka ndu fånga den där och linka den över Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag har bara gamla advance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 aha ok :P jag har för mig att jag har fångat en dittp på emerald // aa det har jag vid en grotta som är nån satns vid det trick rummet :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 aha ok :P jag har för mig att jag har fångat en dittp på emerald // aa det har jag vid en grotta som är nån satns vid det trick rummet :omenar du vid trick rumet nedan för cykelbanan vid 3gyme? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 man kan inte fånga ditto eller eevee på ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Du kan fånga Ditto i en grotta vid Fallabro i Pokémon Emerald efter ligan. Eevee måste du linka över från Fire Red eller Leaf Green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkLucario Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 om du har FireRed eller LeafGreen kan du hitta ditto i pokemon mansion ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) Om du inte har emerald och FR/LG så kan du inte få de Redigerat 29 November 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg