Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) Troligtvis det sjukaste problemet någonsin, med det är sant. Jag går i en klass och har aldrig varit ihop med någon. Går i sjuan om ni undrar. Dessvärre är jag kär i en i klassen som jag tror att några andra killar också är kära i. Problemet är det att tre tjejer i klassen är kära i mig vilket märks ganska tydligt. Jag gilalr faktiskt inte en av dom (inte två heller och sedan inte tre av dom). På ett annat forum (Retrosuperstore's forum) skrev en kille "Fånga en av dom, det kan bli din sista chans". Ska jag lite på han som skrev eller ska jag försöka få den andra tjejen att gilla mig? Tack på förhand. :) Redigerat 26 November 2007 av nissling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 skit i alla 4-_- du lär leva i ca 70 år till så du har ganska gott med tid på dig att skaffa dig en brud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Dina inlägg gör så jag skrattar gott och väl. Bannar dom dig igen komemr jag hoppa av Fuska.se tåget. Du verkar ha rätt. Det är ju ingen tävling om vem osm får flest tjejer så snabbt som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Skaffa dig brud när du är arton, ca. 90% av alla förhållanden mellan 4-17 års ålder är rena skämtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 En jag vet fick sin flickvän nar han var 13. Dom är typ 30 nu har är gifta samt har två barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 squarebutt hur f*n vet du de när du är 13? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 squarebutt hur f*n vet du de när du är 13? Min kära vän, jag har levt i 13 år, jag borde veta. Jag känner absolut ingen person som har ens varit ihop ett år innan det gick åt h*lvete, och jag känner många som har haft ett förhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Han har väl själv varit med om det skulle jag gissa på XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Han har väl själv varit med om det skulle jag gissa på XD Nej, alla tjejer tycker jag är fula, men som sagt; Jag känner många personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag ser ut att gå i fyran, sjukt att man har minst tre tjejer runt halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag ser ut att gå i fyran, sjukt att man har minst tre tjejer runt halsen. Det ändrar ju allt ;) Har du tre tjejer så go for it- När puberteten väl sparkar in så blir det ju annorlunda, men just nu är det ju inte fel att nöja sig med det man har :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag ÄR i puberteten. Har i alla fått mörkare röst, betydligt mörkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.