Hoppa till innehåll

Problem I Klassen


Gäst nissling
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst nissling

Troligtvis det sjukaste problemet någonsin, med det är sant.

 

Jag går i en klass och har aldrig varit ihop med någon. Går i sjuan om ni undrar. Dessvärre är jag kär i en i klassen som jag tror att några andra killar också är kära i. Problemet är det att tre tjejer i klassen är kära i mig vilket märks ganska tydligt. Jag gilalr faktiskt inte en av dom (inte två heller och sedan inte tre av dom). På ett annat forum (Retrosuperstore's forum) skrev en kille "Fånga en av dom, det kan bli din sista chans". Ska jag lite på han som skrev eller ska jag försöka få den andra tjejen att gilla mig?

 

Tack på förhand. :)

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst nissling

Dina inlägg gör så jag skrattar gott och väl. Bannar dom dig igen komemr jag hoppa av Fuska.se tåget. Du verkar ha rätt. Det är ju ingen tävling om vem osm får flest tjejer så snabbt som möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser ut att gå i fyran, sjukt att man har minst tre tjejer runt halsen.

Det ändrar ju allt ;) Har du tre tjejer så go for it- När puberteten väl sparkar in så blir det ju annorlunda, men just nu är det ju inte fel att nöja sig med det man har :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...