Arwen Undomiel Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Alla har väl rätt att hata en konsoll. Lägg av med alla personangrepp! Hoppas nån moderator sätter dit dem som håller på med det, istället för att sitta och låsa trådar i onödan. Själv köpte jag en GC för att jag ville spela Zelda, men om nån säger att han/hon hatar GC, inte f*n tar jag det personligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (ptniklas1 @ 10/03-2004 20:21:00) GAMECUBE ÄR BÄST X-BOX ÄR BARAEN STOR FUL SKIT FUL VERKTYGSLÅDA Näää...Har GC en hårdisk????? Svar:näääää....Kan man ha chip på Gc???? Svar:näääää Vilken har bäst grafik......X-box....Resultat: Gc 0-3 X-box Vinnare är x-box hhmmm... Har XBOX nån serie av konsoller svar: Näää.. Har Xbox Nån serie av Tv-spel till konsollen svar: nääää Har Xbox lika smä dosor som GameCube svar: Nääää utan Xbox har STORA FETA ARSLEN TILL DOSOR!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag tycker x-box har skönare kontroller än gc! och jag vill njuta när jag spelar itte lida pin för att jag har hårda kontroller! min lista: 1 x-box 2 ps2 3 GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 .... Min lista 1.GC 2.PS2 3.Xbox ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) De som säker fula saker om game cub borde gå till dotorn och om man tycker game cabe e ful så ska man ta en titta på sig sjelv så håll käften alla som hatar game cube I LOVE GAME CUBE :angry:äh håll tyst! kan du itte ens stava till din älsklings-konsol???????? game cube heter det! och förresten, den som snackar skit om x-box kan väl gå och spela på sin lilla kub istället för att klaga på x-box! PS: gör som legolas sa: "håll käften!" istället för att klaga... säg isåfall bara som det e (om ni t.ex tycker gc har bättre grafik o virse versa) säg itte att den andra konsolen e skit! Redigerat 11 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 och du zorro du kan inten heller stava till gamecube , INGET MELLANRUM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) och du zorro du kan inten heller stava till gamecube , INGET MELLANRUM!so...? det e itte min älsklingsapparat heller... knäckt! :lol: Redigerat 11 Mars 2004 av Zorro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Och om det inte är din älsklingskonsoll , du rättar honom fast du inte ens vet själv hur det stavas ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 ork! för jobbit att lära sig allt strunt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 X-box är inte så dåligt som alla påstår det är en över skattad skit konsol med elefant arslen till ndosor :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (Xbox_suger @ 11/03-2004 13:34:07) X-box är inte så dåligt som alla påstår det är en över skattad skit konsol med elefant arslen till ndosor :P :P :P pratar du me dig själv??? jag sa: säg itte att ena konsolen e skit ele den andra e skit! säg att den ena e bättre men snacka itte skit om den andra!!! håll tyst istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 och det går visst att se dvd på game cube det finns dvd skivor som är så där små!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg