ZVIZ Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jag undrar om call of duty 4 är värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 själv har jag inte köpt det än, men jag har önskat mej i julklapp :) jag tycker att du bör köpa det, för jag spelade PC-Demot och det ser riktigt najs ut ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Helt klart. Ett mycket bra spel samtidigt som det dessutom är ett otroligt lyft för serien. Expolsiv spänning från början till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Usch för autosikte. *Host* Vilket kan lösas med PC versionen. *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Southparkfan Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 JA fast det är roligast online jag klarade single player på 5 timmar men det är värt att köpa även för single player för man kan samla på "Intel" som jör att när man samlat tillräkligt många så får man ett fusk man kan aktivera :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Jag tycker att det äger HÅRT på PC..... Multiplayer är lättare inget *noob*autosikte och sen är det lättare att kolla runt sig och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotKey Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Det äger stort!.. älskar online :D och ett myycket bra single player också! :D <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Online är det enda roliga med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Online är det enda roliga med spelet.Hur tänker du då? Singelplayer är grymt varierande med bra strider. Visst, mycket är scriptat, men det är bra scriptat. Höjdpunkter som Chernobyl-uppdraget och slutet är något av det mest underhållande i en FPS någonsin. En dessutom trolig och medryckande story gör sitt för helheten. Du måste antingen vara jäkligt kräsen eller sur för att du inte varvar det på Veteran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 det är fett nice du måste bara köpa den. Om man får skryta lite så spelar jag cod 4 på 64 tum full hd tv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dagoli Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 :lol: Ja såklart! Jag har det och det är grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Online är det enda roliga med spelet.Hur tänker du då? Singelplayer är grymt varierande med bra strider. Visst, mycket är scriptat, men det är bra scriptat. Höjdpunkter som Chernobyl-uppdraget och slutet är något av det mest underhållande i en FPS någonsin. En dessutom trolig och medryckande story gör sitt för helheten. Du måste antingen vara jäkligt kräsen eller sur för att du inte varvar det på Veteran. Varför köra på veteran? Jag har alla intels, har redan klarat alla missons.. Visst det var kul första gången men online är 100 ggr bättre >__> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.