Aircondition Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Online är det enda roliga med spelet. Hur tänker du då? Singelplayer är grymt varierande med bra strider. Visst, mycket är scriptat, men det är bra scriptat. Höjdpunkter som Chernobyl-uppdraget och slutet är något av det mest underhållande i en FPS någonsin. En dessutom trolig och medryckande story gör sitt för helheten. Du måste antingen vara jäkligt kräsen eller sur för att du inte varvar det på Veteran. Varför köra på veteran? Jag har alla intels, har redan klarat alla missons.. Visst det var kul första gången men online är 100 ggr bättre >__> Onlinespelandet är riktigt bra i Call of Duty 4: Modern Warfare, ja. Du sade dock att online var det enda roliga med spelet. Sedan säger du dessutom emot dig själv. Du glömde också bort alla dina argument om varför singelplayer är så dåligt. Märkligt, märkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Online är det enda roliga med spelet. Hur tänker du då? Singelplayer är grymt varierande med bra strider. Visst, mycket är scriptat, men det är bra scriptat. Höjdpunkter som Chernobyl-uppdraget och slutet är något av det mest underhållande i en FPS någonsin. En dessutom trolig och medryckande story gör sitt för helheten. Du måste antingen vara jäkligt kräsen eller sur för att du inte varvar det på Veteran. Varför köra på veteran? Jag har alla intels, har redan klarat alla missons.. Visst det var kul första gången men online är 100 ggr bättre >__> Onlinespelandet är riktigt bra i Call of Duty 4: Modern Warfare, ja. Du sade dock att online var det enda roliga med spelet. Sedan säger du dessutom emot dig själv. Du glömde också bort alla dina argument om varför singelplayer är så dåligt. Märkligt, märkligt. Jag menade att det inte är roligt att köra Campain längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pygme Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Mycket bra spel. Det bästa onlinespelet till PS3 enligt min åsikt. Singleplayer var kul, men lite kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Det var inte för kort. Hade det varit längre hade konflikten blivit alldeles för utdragen och Infinity Ward hade inte hela tiden kunnat överraska spelarna på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pygme Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Det var inte för kort. Hade det varit längre hade konflikten blivit alldeles för utdragen och Infinity Ward hade inte hela tiden kunnat överraska spelarna på samma sätt. Det skulle nog kunna gå att göra den längre, men då skulle nog vissa multiplayerfunktioner fått stryka på foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 om du verkligen tycker om den typen av spel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 jag tycker att det är värt att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Det var väldigt kort crediten i slutet är väldigt tråkiga typ en evighet tills det tog slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) Det e typ mitt favorit spel, iallafall online :P Redigerat 27 Juli 2008 av Upload Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Det e typ mitt favorit spel, iallafall online :P är inte halo 3 och guitar hero dina favoritspel? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Det e typ mitt favorit spel, iallafall online :P är inte halo 3 och guitar hero dina favoritspel? :huh: Dom också <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Det e typ mitt favorit spel, iallafall online :P är inte halo 3 och guitar hero dina favoritspel? :huh: Dom också <_< Du spelar inte CoD längre :mellow: svar: ja, det är värt att köpa :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.