zkAro Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 (redigerat) Om det är någon som känner till spelet Titan Quest så kan ni väl svara på detta om ni vet det: Hur får man tag på Eye of chaos i ett updrag i Egypten...????? Jag har försökt så många gånger att hitta rätt ställe men det går inte! Jag har redan hittat Hand of balance eller va den nu heter. Så jag vänder ansiktet mot er på fuska.se nu, VET NI VAR DET LIGGER!!?!?!?!?!?!?!???????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?? Redigerat 28 November 2007 av Necromancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Har kört igenom hela. Men kan du försöka få fram vad det står i loggboken, så ska jag nog minnas var den är. Annars kan du kolla på gamebanshee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 29 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Har kört igenom hela. Men kan du försöka få fram vad det står i loggboken, så ska jag nog minnas var den är. Annars kan du kolla på gamebanshee Tack så mycket! Det står så här i loggboken: Obtain The eye of Chaos near the Fayum Oasis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 ah du ska gå till Fayum Oasis. Sen tror jag det är en fet skalbagge som vaktar kistan, en bit från oasen. Men i kistan är det du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 ah du ska gå till Fayum Oasis. Sen tror jag det är en fet skalbagge som vaktar kistan, en bit från oasen. Men i kistan är det du söker. Ahhh...det var någon skorpinion man skulle döda...men nu är jag där där man ska döda Telkinen (inte i Egypten) men i den där Orientine eller va det nu heter. Man ska döda han på East Silk Road, men jag hittar inte han! Hoppas du ser detta och svarar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Jo du ska inte döda honom utan förfölja honom. Så gå på mot kina. Förresten har du Immortal Throne med? Och vilken lv är du i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Jo du ska inte döda honom utan förfölja honom. Så gå på mot kina. Förresten har du Immortal Throne med? Och vilken lv är du i? Jag önskar mig Immortal Throne i julklapp! Jag är i lvl 24 och inte mycket XP till 25. Du da?? Kan vi bli vänner här på fuska.se? Jag har lagt till dig, nu behöver du bara lägga till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Lv 28 ( Ja det är udda) Och jag kan lägga till dig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Lv 28 ( Ja det är udda) Och jag kan lägga till dig nu. Tjena tjena! Jag köpte Titan Quest: Immortal Throne idag! Jag pallade inhte vänta till julafton så jag köpte det...men jag är i The Jade Palace och har pratat med 'The yellow emperor'. Men sen kollade jag på Gamebanshee och det stod att man sedan skulle in till 'Chang'an' igen och ut i genväg D till något ställe! Men jag undrar om man ska till Chang'an via den vägen och sedan ut genom porten där. Sen ska man till nåt ställe som hette nånting me Mountain och döda Telkine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Lv 28 ( Ja det är udda) Och jag kan lägga till dig nu. Tjena tjena! Jag köpte Titan Quest: Immortal Throne idag! Jag pallade inhte vänta till julafton så jag köpte det...men jag är i The Jade Palace och har pratat med 'The yellow emperor'. Men sen kollade jag på Gamebanshee och det stod att man sedan skulle in till 'Chang'an' igen och ut i genväg D till något ställe! Men jag undrar om man ska till Chang'an via den vägen och sedan ut genom porten där. Sen ska man till nåt ställe som hette nånting me Mountain och döda Telkine. Kollade du på kartan på Gamebanshee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Lv 28 ( Ja det är udda) Och jag kan lägga till dig nu. Tjena tjena! Jag köpte Titan Quest: Immortal Throne idag! Jag pallade inhte vänta till julafton så jag köpte det...men jag är i The Jade Palace och har pratat med 'The yellow emperor'. Men sen kollade jag på Gamebanshee och det stod att man sedan skulle in till 'Chang'an' igen och ut i genväg D till något ställe! Men jag undrar om man ska till Chang'an via den vägen och sedan ut genom porten där. Sen ska man till nåt ställe som hette nånting me Mountain och döda Telkine. Kollade du på kartan på Gamebanshee? Nu är jag vid Telkine men han är svår, på grund av att jag bara är i lvl 26. Men fick han till halva livet och sedan gjorde han en attack så de kom en sten och blokerade vägen uppe där där man ska ner till han. Jag fick ta teleporten och teleportera mig tillbaka o då hade han fullt liv. Har du något bra tips om hur man kan döda honom lätt? Om inte får jag slåss mot tråkiga fiender tills jag går upp i lvl...:( och det är redigt tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Lv 28 ( Ja det är udda) Och jag kan lägga till dig nu. Tjena tjena! Jag köpte Titan Quest: Immortal Throne idag! Jag pallade inhte vänta till julafton så jag köpte det...men jag är i The Jade Palace och har pratat med 'The yellow emperor'. Men sen kollade jag på Gamebanshee och det stod att man sedan skulle in till 'Chang'an' igen och ut i genväg D till något ställe! Men jag undrar om man ska till Chang'an via den vägen och sedan ut genom porten där. Sen ska man till nåt ställe som hette nånting me Mountain och döda Telkine. Kollade du på kartan på Gamebanshee? Nu är jag vid Telkine men han är svår, på grund av att jag bara är i lvl 26. Men fick han till halva livet och sedan gjorde han en attack så de kom en sten och blokerade vägen uppe där där man ska ner till han. Jag fick ta teleporten och teleportera mig tillbaka o då hade han fullt liv. Har du något bra tips om hur man kan döda honom lätt? Om inte får jag slåss mot tråkiga fiender tills jag går upp i lvl...:( och det är redigt tråkigt! Jo brukar du köra på nätet så blir det lättare. Och när vi slogs mot honom tror jag han fastnade men det kanske var någon annan hero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.