Hoppa till innehåll

Stargate Sg-1


Gäst alan.shalaji

Rekommendera inlägg

  • Svar 93
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag gillar att O'Neills båt heter Homer. :P

 

Sen har han ett lagom irriterat humör konstant. xD

Heter hans båt Homer? Det kommer jag inte ihåg.

Var ju ierförsig ett tag sen jag såg dem men... Homer?

Aja, han försökte ju döpa deras första rymdskepp till Enterprise så varför inte. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar att O'Neills båt heter Homer. :P

 

Sen har han ett lagom irriterat humör konstant. xD

Heter hans båt Homer? Det kommer jag inte ihåg.

Var ju ierförsig ett tag sen jag såg dem men... Homer?

Aja, han försökte ju döpa deras första rymdskepp till Enterprise så varför inte. :D

 

Det kanske bara var i en alternativt universum som han har det... Det är avsnitten när de

åker tillbaka i tiden för att få tag i något men fuckar hela tidslinjen så att Daniel är en lärare, Sam läser andra människors rapporter om fysik och ser till att de är rätt och Jack bara är ute med sin båt hela tiden...

Båten är döpt efter Homer Simpson... :P

 

Fast jag älskar avsnittet Window of Opportunity. Golfscenen är perfekt och när han lämnar in sin avskedsansökan bara för att kunna göra något han inte annars får göra? Briljant, så jaevla klockrent asså.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar att O'Neills båt heter Homer. :P

 

Sen har han ett lagom irriterat humör konstant. xD

 

Heter hans båt Homer? Det kommer jag inte ihåg.

Var ju ierförsig ett tag sen jag såg dem men... Homer?

Aja, han försökte ju döpa deras första rymdskepp till Enterprise så varför inte. :D

 

Det kanske bara var i en alternativt universum som han har det... Det är avsnitten när de

åker tillbaka i tiden för att få tag i något men fuckar hela tidslinjen så att Daniel är en lärare, Sam läser andra människors rapporter om fysik och ser till att de är rätt och Jack bara är ute med sin båt hela tiden...

Båten är döpt efter Homer Simpson... :P

 

Fast jag älskar avsnittet Window of Opportunity. Golfscenen är perfekt och när han lämnar in sin avskedsansökan bara för att kunna göra något han inte annars får göra? Briljant, så jaevla klockrent asså.

 

Jaha, det avsnittet. Nu kommer jag ihåg.

Och håller fullständigt med att att golfscenen är brilliant i det avsnitten. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst alan.shalaji

Oja, Window of Opportunity är lugnt mitt bästa avsnitt :)

 

Fick reda på lite mer om Ark of Truth och det visar sig att

The Ark of Truth är en maskin som var skapad av The Ancients innan dem ens kom till vår galax, det vill säga för cirka 20 miljoner år sedan var den skapad. Dem skapade den för att hjärntvätta Ori's anhängare och Priors. Det är bara att programmera in ett medvetande och så får den man använder det på medvetandet.

 

PS. Kan någon förklara vad som menas med "Screener"? Är det en slags trailer eller?

 

SUPER EDIT::::: WOHOOOOO!!! YEHAAAAAA!!! JAG HAR THE ARK OF TRUTH!!! :D:D

 

OMG, Jag är så glad att jag kan spricka :) The Ark of Truth!!

Redigerat av alan.shalaji
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Såg den just :D Sååååå bra :) Jag älskade verkligen ögonblicket då

Den dära superpriorn blir påverkad av Ark of Truth och börjar gråta och ber om förlåtelse av Daniel, Teal'c och Vala. Och just då, när Morgan La Fey kommer in och det blir värsta Super-Ascended-With-Awesome-Worlddestroying-Powers-fight. :D

Längtar verkligen tills Continuum kommer ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg den precis också! OMG, den var skitbra.

 

Var rädd att filmen skulle ha en helt annan känsla i sig men den är precis som ett vanligt tv avsnitt :P

 

Jag gillade också när

Priorn började gråta, men när Morgan La Fey kom som värsta super-acended toppade ju skiten. Och vad var det där med Sam och Mitchel? Nåja, nu när O'neill är ute ur bilden så.... Läste dock att han skulle synas i Continuum

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Tyckte inte du att

Det var lite romantik mellan Sam och Mitchell i slutet när Sam pussade honom på kinden? Jovisst, militären förbjuder ju relationer mellan två soldater men O'neill och Sam var ju alltid småkära i varandra fast Sam gav aldrig Jack en puss på kinden. :s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyckte inte du att

Det var lite romantik mellan Sam och Mitchell i slutet när Sam pussade honom på kinden? Jovisst, militären förbjuder ju relationer mellan två soldater men O'neill och Sam var ju alltid småkära i varandra fast Sam gav aldrig Jack en puss på kinden. :s

 

Det var ju precis det jag syftade på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Aha ok :P

 

Faktiskt lite synd, nu när vi har sett den så blir den inte lika spännande när den kommer ut igentligen, om 3 månader :P Men då kan vi iallafall titta på den med hög kvalitet. Och dem kanske lägger till några scener, vem vet? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...