Hoppa till innehåll

Twilight Princess


Julihann
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag tyckte att alla inlägg pedofilen lagt ut är lite ... vad ska man säga? Kanske kalla dem sjuka? Det var inte vad jag ville säga. Jo alla som spelat Ocarina of time. Vet att fiskegubben kliar sig ständig. I twiligt princess, på det fiskestället där tjejen är. På väggen är det ett svartvit foto, ser någon vem det föreställer? Titta på kortet hon säger att hon önskade att hon var släkt med henne, efter du tittat på kortet se på henne. Prata med henne medan hon gör en speciell sak. De som spelat ocarina of time kommer fatta prices vad som pågår. :)

 

 

 

MVH

 

Från mig (hajick trodde du att jag skulle med sluta MVH eller?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, något problem har han då.

 

Jag har inte sett det, men jag antar att hon kliar sig (på huvudet och under armen samtidigt också), som han i Fishing Pond i OoT?

 

Och btw, hoppas du fortsätter med dina trådar, jag gillar dem iallafall (till skillnad från vissa aningen sjuka personer).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, något problem har han då.

 

Jag har inte sett det, men jag antar att hon kliar sig (på huvudet och under armen samtidigt också), som han i Fishing Pond i OoT?

 

Och btw, hoppas du fortsätter med dina trådar, jag gillar dem iallafall (till skillnad från vissa aningen sjuka personer).

Tack det värmmer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar också dina inlägg..

 

Men vafan är det med han där j*vla pedofilen?

 

PS

Förlåt för alla svärdomar..

 

MVH

Gabbe :D

Det var en väldigt snäll sak att säga (delen om Julihann)! Jag pratar inte för Julihann nu, men jag är säker på att så fort hon loggar in kommer hon tacka dig :)

 

Hon brukar faktiskt andvända många smilys för att visa att hon inte är sur eller något ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...