Hoppa till innehåll

Äldre Filckvänner.


Rekommendera inlägg

Hej.

 

En tjej som är 2 ÅR äldre än mig...hon går i 9:an.

 

Och hon är skit snygg..OCh heter Thania men kallas dock för Hebi..dom är ett gäng ..som ingår '' Hebi, Surri,filen och anna.

 

Hebi är assa snygg...Och hon målar assa snyggt och hon älskar manga jag med.

 

Hon är Klädd manga...ny pratar vi manga..hon har manga frisyr..frägar typ ''rosa''grönt''svart''rött''blått''gult''blont''brunt'' osv osv.

 

hon började på vår skola detta år. som jag med gjorde.

 

Men hon e ju som sagt 2 år äldre..jag e ju inhte värsta kompis med henne...utan vi pratar då och då..jag vågar rata mer med dom andra i gänget men ej så mkt med hebi..hon e så snygg...men också väldigt blyg.

 

jag har tänkt att bjuda henne på bio...men hon e ju hela 2 ÅR ÄDLRE!!!!

 

liksom hon gillar kanske ej samma film...och kanske ej gillar mig...

 

hur får man kontakt med äldre personer?...har man någon chas äns?

 

 

Och hon e ju assa snäll..och hon e snigel sen 2 år ( min bästis e as bra kompis med henne han frågade konstigt nog :S xD)

 

 

Men säg några tips..

 

tror jag måste känna henne lite me rinnan bion och de help me!

 

 

 

( nu kommer ni säga hade ej du nyss en tjej) och jo de hade jag men jag gjorde slut med henne för ett tag sedan synd nog.

 

help me!

 

 

MVH//

 

feanor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

"Och hon e ju assa snäll..och hon e snigel sen 2 år ( min bästis e as bra kompis med henne han frågade konstigt nog :S xD)"

 

LOL!!

 

Föresten... om du är 15 år borde du väl gå i samma klass som henne? :huh:

Har du gått om 2 klasser?

Fokusera på skolan först säger jag bara då, och satsa inte på flickvänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det är omöjligt vet jag inte... en bra fråga faktiskt, för 2 år sedan när jag började 7:an var det typ 3 9:or som var förtjusta i mig, iaf 1 för hon har alltid varit förälskad i mig och en annan av dom tjejerna har börjat heja på mig sedan hon lade märke till att jag bor på samma gård som hennes polare. (fast jag har ju ändå gått om en klass och är ett år äldre ändå då, så jag kanske såg äldre ut än dom andra)

 

Jag tror inte att det skulle bli något mellan er men man vet aldrig med folk idag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

btw feanor hade inte du en flickvän? du tänkte väl till och med ha sex med henne? dumpa hon dig för att du var larvig och du försöker få en ny flickvän nu? suck, du är inte ens 15, det står på din press att du är 13-_-

 

on topic: bara för att någon är typ 3 år äldre så har ni väl knappast helt skilda intressen?-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

( nu kommer ni säga hade ej du nyss en tjej) och jo de hade jag men jag gjorde slut med henne för ett tag sedan synd nog.

Khazar:

 

LOL

 

Ontpic:

 

Det har ju inte direkt någon betydelse åldern... men jag tycker du ska skaffa hennes nummer, msn och börja snacka med henne...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

btw feanor hade inte du en flickvän? du tänkte väl till och med ha sex med henne? dumpa hon dig för att du var larvig och du försöker få en ny flickvän nu? suck, du är inte ens 15, det står på din press att du är 13-_-

 

on topic: bara för att någon är typ 3 år äldre så har ni väl knappast helt skilda intressen?-_-

Hade för mig att han var 13, tror ju knappast att tjejen är 17 år och går i 9:an hahahaha eller du kanske har fiskat upp en riktig retard?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Den som går på honom må vara sjuk i huvudet. Precis som Khazar säger, han har ju redan en flickvän. En 13'åring som säger att han är 15 som också känner sig homosexuell, ska bli otrogen, frågar hur man hånglar med en tjej medans hon ligger bredvid och har svårt att onanera.

 

J*klar, du måste allt vara en j*vligt k*t 9'åring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den som går på honom må vara sjuk i huvudet. Precis som Khazar säger, han har ju redan en flickvän. En 13'åring som säger att han är 15 som också känner sig homosexuell, ska bli otrogen, frågar hur man hånglar med en tjej medans hon ligger bredvid och har svårt att onanera.

 

J*klar, du måste allt vara en j*vligt k*t 9'åring.

dessutom stavar han som en kråka och skriver .... hela tiden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

På tal om det käre khazar.

 

Hej.

 

En tjej som är 2 ÅR äldre än mig...hon går i 9:an.

 

Vänta nu lite. Du säger att du är 15 och hon är två år äldre än dig och går i nian...

 

hur får man kontakt med äldre personer?...har man någon chas äns?

 

 

Och hon e ju assa snäll..och hon e snigel sen 2 år ( min bästis e as bra kompis med henne han frågade konstigt nog :S xD)

1) Din bästis är ju asbra kompis med henne sa du ju, då måste hon ha en pojkvän redan.

2) Är hon en snigel kan det ta ett tag att gå till bion.

 

Men säg några tips..

 

tror jag måste känna henne lite me rinnan bion och de help me!

Ett tips, sluta leka m*ngo barn. Och ta med rinnan? Har du mens http://i69.photobucket.com/albums/i74/nissling/OOO.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...