Northwest Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 nordlyckeskolan,torslanda,GBG.Jaså bor du i GBG? :) Jag med.Jag går på Lindholmens gymnasium i GBG. (YTC.) haha tänker söka sjöfarts programet där^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 (redigerat) Eftersom jag nu bytt skola går jag på Älvboda Friskola, fortfarande i Skutskär. Redigerat 22 Oktober 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Bolandgymnasiet i Uppsala Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 hallägraskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.