Apoca Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 nej ja vet, men om det bara finns tröga per i klassen får man ta vad som är bäst av det sämsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 En gång har det hänt för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 många gånger mest i grupp arbeten ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Det händer för mig hella tiden att en annan för berömen för nåt man skjälv har gjort. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) oftast om jag dissar nån så brukar min klasskamrat säga typ så här: åhh han har börjat dissa!! för jag brukar itte vara så dissig! ganska kul ibland! PS: vet ni itte var dissa betyder så betyder det så här ungefär: att om nån t.ex säger: ska jag vara me dem???? att jag då säger: ska vi vara me honom??? Redigerat 15 Mars 2004 av Zorro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Händer typ varje dag en annan pratar och jag får skäll. Jag la mål och sen sa en annan att han gjorde målet så fick han beröm :( Tyket va?? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) I min förra skola HATADE jag mina lärare bla. pga. det här ämnet.. ja fråga tex in kompis "Vilken Tid slutar vi" då åkte ju ut från klassrumet, å fick inte komma in medans min kompis skrek till en annan i hörnet på klassrummet "Ska vi va idag" ashögt :( Redigerat 21 Mars 2004 av StriD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 isåfall säger jag knäpp fröken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag har den sämmsta läraren . minna kompisar pratar och jag blir utskikad ur klass rummet :angry: :angry: :angry: .hon är den ABSOLUT sämmsta läraren på hela j*vla p*ss skolan.hon är helt :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 oftas så får man också skiten fast det är någon annan som gjort det, det suger också, typp man får skäll hela tiden men inte den som gjorde det igäntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 ja varje gång jag säger en idé till min kompis så säger han det till alla och då får han beröm för det jag hade kommit på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Det har hänt mig många gånger då en som heter Benjamin får berömmet, han tror att han är ett geni :lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.