Disturbed10 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Rätt var det var så var jag bannad imorse! Jag skrev bara in sv_cheats och: mat_reversedepth men det funkade ju inte!! Så varför blir man bannad från nästan alla servar när man bara fuskade på EN och ett fusk som INTE funkade!! SVARA FORT!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 inte vet jag!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 För att du har inte tillåtelse att använda fusk alls på VAC servrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 HAHAHAHAHA, bra försök. Man kan inte bli bannad för att använda Sv_cheats. ta bort dina hacks o köp en ny CD key. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 du blir inte bannad av kommandon som är inbyggda i cs, endast executables som du har startat utanför spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Disturbed10 Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag vet men det kostar 150 kr ett acc!! Ska köpa ett till brorsan så vi slipper köra på samma acc..men någon som har ett billigt acc?? I Gävleborgs län?????? Isåfall kontakta mig!! [/color]EN SAK TILL DET FUNKAR INTE ATT LÄGGA TILL BOTAR FÖR MIG PÅ VANLIGA BANOR!! Det gick förut men det vart något fel (Detta skädde långt innan jag blev bannad)!! jag skriver add_bot ct men det funkar inte!! Skulle vara tacksamm om ni hjälpte till fort!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) Jag bor i gävleborgslän kan sälja mitt för typ 50:- Redigerat 13 December 2007 av favole Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg