Ilovecheats Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Jag är på ghost ship och ska hämta den fjärde systern,och när man är på den våningen så är det några spakar. Kan någon säga i vilken ordning man ska dra dom i,för jag sitter fast- :( Tack på förhand//Ilovecheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Många har detta problemet. 1: Näst längs till höger 2: Längst till vänster 3: Längst till höger 4: Näst längs till vänster 5: Mitten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 kom på det för inte så länge sen själv,fast tack ändå. fast nu har jag ett nytt problem. När man är i templet på färsta ön,och ska rita den dära symbolen.(en triangler med en triangel i sig) Jag ritade den,och det lös,fast sedan slutade den lysa och det stod att jag nog ritade den fel :( Vad ska jag göra? Och på Uncharted island,vad är svaret på gåtan? "It steers with rudder,then makes spray!And third,it paddles,then sees a way! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Rita triforce utan att lyfta stylusen skulle jag tro. Jag hade samma problem men när jag gjorde så så funkade det. Ön liknar en val. Det menas att du ska slå till dom där valen har sina saker. It steers with rudder- kommer inte ihåg var det är men du kommer nog på det. Jag vet att det är delen som ser ut som en fena men jag kommer inte ihåg var det är. then makes spray - Det är så klart på delen som ser ut som vatten som sprutar And third, it paddles,then sees a way - Den vet jag inte men det finns bara en kvar om det bara är tre så den hittar du ju helt klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 (redigerat) "sees a way" är nog ögat som den har. Och paddles är nog sidofenan som den har. Tack så mycket,ska göra det nu! :) vid triforcen så menar jag att jag ritade klart den,och sedan lös den,sedan slutade den,och sedan stod det att den gjorde det. Redigerat 1 December 2007 av Ilovecheats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 (redigerat) Ja så är det nog. Men rita den som jag sa så kommer det nog funka. Du ritade den en triangel i taget rita allt i ett svep utan att lyfta stylusen. Redigerat 1 December 2007 av Mornie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 nej det gjorde jag inte,men det funkar nu. Jag tror man måste börja från toppen och gå neråt mot vänster,för om man tittar på lappen hos smeden,är den en pill ditåt.;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Ja så kanske det är. Jag ritar ju alltid triforce och andra trekanter på det sättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Ja så kanske det är. Jag ritar ju alltid triforce och andra trekanter på det sättet. köpte spelet för en vecka sen fastnade pa blasa i micen för att kommain i fire temple saken klarade det och nu är jagpa andra kartan ska göra temple of gust sen kanske jag ska börja göra en video tut. köpte spelet för en vecka sen fastnade pa blasa i micen för att kommain i fire temple saken klarade det och nu är jagpa andra kartan ska göra temple of gust lite knepigt har fastnat för till fälligt hur ska man fa vindarna att för svinna fram för boss ingangen snälla svara snabbt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Ett tips,andvänd punkter. ;) och titta på youtube om du sitter fast,de har jätte bra guider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel23 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 hur öppnar man eld templet? jag fattar inte hur jag kommer bara inte in. mvh daniel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg