Garderobsapa Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 man blaser pa micen när man star brevid ett av ljusen blas ut bada. tri force hade jag svart med men jag kanske kan lägga in en bild hur man gör om ni har svart med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nevan360 Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 hjälp mej!!! är på .isle of the dead. men har fasnat fattar inte hur man kommer upp till det som liknar gubben öga så att man kan skjuta på saken (den runda globben elr vad det är) så att dörren öppnas till gravvarna så att man kan få reda på den hemliga väggen i pyramyden... ett till problem... hur kommer man till den andra ön i N E (north east) det äe ju en tronader(kan inte stavva det) i vägen... please help ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 På Isle of the Dead, gå till trädet vid hakan och gå 13 väst och 7 norr och gräv. Jag är lite osäker på om det är 13 och 7, men det står någonstans på ön. För att komma igenom tornadon måste man ha klarat Isle of the Dead. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhDeaR Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 kom på det för inte så länge sen själv,fast tack ändå. fast nu har jag ett nytt problem. När man är i templet på färsta ön,och ska rita den dära symbolen.(en triangler med en triangel i sig) Jag ritade den,och det lös,fast sedan slutade den lysa och det stod att jag nog ritade den fel :( Vad ska jag göra? Och på Uncharted island,vad är svaret på gåtan? "It steers with rudder,then makes spray!And third,it paddles,then sees a way! Om du ritar vägen runt om ön så ser det ut som en val, då ser du att 1= fennan där nere 2= hålet högst upp 3= fennan där bak & 4= ögat närmast båten! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg