Simpsons Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 På nero 7 så kunde man lägga in avi eller mpg klipp i nero, sen göra en meny och sen när man brännde så gjorde programmet om det till en DVD film.. så nu undrar jag om man kan göra detta i nero 8, var hittar man det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 aldrig användt nero 8 men i 7 om man väljer avancerad så blir det konstigt, det jag menar är att du kanske hittar det om du tar bort avancerat i nero8 ifall du använder det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 hmm det hjälpte inte så mkt, ingen som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 nero express Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Aa verkar vara det, men vilket ska man välja ? För man vill ju inte göra en VCD eller SVCD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 välj DVD där uppe istället för cd^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Okeej :P jag istallerade nero 7 istället, funkar lika bra , hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.