Gäst GunsNroses Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 vilken har den bästa sång rösten och är bäst live? jag tycker Axl tar hem allt för hans röst är bättre än Vinces röst + att han låter bättre live. Citera
Baranoi Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 Kanske lite klent diskussionsunderlag i den här tråden? Lite som att göra en "Vilket är godast; äppel eller ananas?"-tråd. Mitt svar är ingetdera eftersom ingen av dessa sångare tilltalar mig särskilt och det finns väldigt många som är bättre. Om jag måste välja är mitt svar Mr. Rose, inte för att han är väldigt bra, utan för att den andra inte var särskilt bra i mina ögon. Mötley Crue är inget band jag har lyssnat ordentligt på. Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 jag riktar mej mest till sånna som lyssnar på denna musik eller ngt liknade. Citera
Gäst GunsNroses Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 ser ut som vince kommer i efterhand. Citera
Zimens Skrivet 17 December 2007 Rapport Skrivet 17 December 2007 Axl, ingen har någon vidare röst dock. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.