j0hn Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag fick en mick när jag köpte en webbkamera, men du har kanske ingen sån? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 nä tror ni det finns bra i nån butik som power, eller expert :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 du kan ju alltid kolla...det borde finnas där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Den ajg ahr hittadde vi när vi pakade upp datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har mikrofon men använder den inte så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 har ni microfon? min är trasig så jag tängte fråga var jag ska köpa en. var är det billigt men bra. har en mickrofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har en jag köpte min på Biltema den kostade 40kr den fungerar bra och man kan sätta den på datorn eller på kläderna så man slipper hålla den hela tiden B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag fick min när jag köpte datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.