NuTc4sE Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 (redigerat) Liksom vissa kommer tycka jag e dum men whateva... her it goes: när jag läser forum inlägg syns de inte men de finns i länkar nedanför start/första inlägget hur fixar jag så det blir vanligt igen???? (De syns i en rektangel som heter: Inlägg i detta ämne). Redigerat 1 December 2007 av Enok90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Skriv tråden i fuska.se forumet men jag vet inte :( lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Suck, suck, gaffeltruck! Tryck på Val och sen Standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Suck, suck, gaffeltruck! Tryck på Val och sen Standard. Lite otydligt kanske? =P I det övre högra hörnet av det första inlägget i en tråd finns Val-knappen. Tryck på den och sedan Standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Tack så hemst mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.