E4STMAN Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Tack för ett vettigt svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 E4stman: Jag köpte faktist Arcade,för jag behövde ändå bara betala 39kr då jag lämnade in några spel..... Arcade låter mer än preminum tyvär :( det är en annan fläkt har jag hört,så om jag var du så skulle du ta premium,om jag hade varit smart så hade jag själv också tagit premium. men om du inte har pengar till preminum så kan du köpa Arcade ändå,för det är riktigt bra det också =) så det spelar faktist ingen större roll vilken du väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Man måste ha hårddisk för att kunna spara spel, profiler, videor och liknande. Annars blir det bara jobbigare och dyrare att i längden köpa minneskort hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Köp det här http://www.ebgames.se/xbox360.asp (du ser där längst uppe) ****** vilket erbjudande! den måste man köpa. fast ja har ju redan 360 XD men köp premium. orka hålla på med ett 512mb minneskort. nepp det ska va minst 20gb! alltså premium?&"&!"&!"#¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.