Gryphon Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Alla som spelar horde på Khadgar kanske vill gå med i en guild som jag kommer starta, behöver några till att skriva under "kontraktet" först, skicka ett Pm om ni är intresserade :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Alla som spelar horde på Khadgar kanske vill gå med i en guild som jag kommer starta, behöver några till att skriva under "kontraktet" först, skicka ett Pm om ni är intresserade :) Du kanske borde skriva ditt namn, och vilka lvlar som får joina, osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) Vilka lvlar som helst får joina, själv är jag lvl 39 :P har spelat någon månad bara, som sagt skicka ett pm om ni vill veta mer Redigerat 8 December 2007 av Gryphon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg