Lynott Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Då vet jag inte men testa att fråga på blizz forum. A har gjort det 2 gånger men får inga bra svar :S Fråga en GM på help request kanske. annars kan du testa att abadona alla quest eller nåt. Har testat att abadona alla qeust men har inte testat att göra en help request. Testa det då? Det finns en admin som ger dig bra svar snabbt!
Aishmil Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Skrivet 7 December 2007 Då vet jag inte men testa att fråga på blizz forum. A har gjort det 2 gånger men får inga bra svar :S Fråga en GM på help request kanske. annars kan du testa att abadona alla quest eller nåt. Har testat att abadona alla qeust men har inte testat att göra en help request. Testa det då? Det finns en admin som ger dig bra svar snabbt! A men det är så att gm svarar inte förrän typ 2-3 timmar eller mer. Så jag har inte kunnat göra ett request.
isMaNnen Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 2-3 timmar? nej.. ca 1 timma är normalt ibland mindre ibland mer
Aishmil Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Skrivet 8 December 2007 2-3 timmar? nej.. ca 1 timma är normalt ibland mindre ibland merNär jag skrev tog det över 1 timme för gm att skriva tillbaka och problemet har löst sig men jag vet inte hur. När jag loggade in i dag och skulle kolla på blacksmithing så gick jag först till weopensmith och så kunde jag ta weopensmith questen (Helt j*vla skumt eftersom jag inte kunnat ta det questet förrut). Så nu ska jag göra questen och bli weopensmith. :P
Karamba Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 2-3 timmar? nej.. ca 1 timma är normalt ibland mindre ibland merNär jag skrev tog det över 1 timme för gm att skriva tillbaka och problemet har löst sig men jag vet inte hur. När jag loggade in i dag och skulle kolla på blacksmithing så gick jag först till weopensmith och så kunde jag ta weopensmith questen (Helt j*vla skumt eftersom jag inte kunnat ta det questet förrut). Så nu ska jag göra questen och bli weopensmith. :P GM's har hacks, dom kan göra exakt vadsomhelst :-)
Khazar Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 2-3 timmar? nej.. ca 1 timma är normalt ibland mindre ibland mer När jag skrev tog det över 1 timme för gm att skriva tillbaka och problemet har löst sig men jag vet inte hur. När jag loggade in i dag och skulle kolla på blacksmithing så gick jag först till weopensmith och så kunde jag ta weopensmith questen (Helt j*vla skumt eftersom jag inte kunnat ta det questet förrut). Så nu ska jag göra questen och bli weopensmith. :P GM's har hacks, dom kan göra exakt vadsomhelst :-) dem har inte hacks, dem har bara ett program som gör så man kan göra typ vad som helst
Karamba Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 2-3 timmar? nej.. ca 1 timma är normalt ibland mindre ibland mer När jag skrev tog det över 1 timme för gm att skriva tillbaka och problemet har löst sig men jag vet inte hur. När jag loggade in i dag och skulle kolla på blacksmithing så gick jag först till weopensmith och så kunde jag ta weopensmith questen (Helt j*vla skumt eftersom jag inte kunnat ta det questet förrut). Så nu ska jag göra questen och bli weopensmith. :P GM's har hacks, dom kan göra exakt vadsomhelst :-) dem har inte hacks, dem har bara ett program som gör så man kan göra typ vad som helst AKA hacks
Gäst wAcko Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 (redigerat) 2-3 timmar? nej.. ca 1 timma är normalt ibland mindre ibland mer När jag skrev tog det över 1 timme för gm att skriva tillbaka och problemet har löst sig men jag vet inte hur. När jag loggade in i dag och skulle kolla på blacksmithing så gick jag först till weopensmith och så kunde jag ta weopensmith questen (Helt j*vla skumt eftersom jag inte kunnat ta det questet förrut). Så nu ska jag göra questen och bli weopensmith. :P GM's har hacks, dom kan göra exakt vadsomhelst :-) dem har inte hacks, dem har bara ett program som gör så man kan göra typ vad som helst AKA hacks dom har inte hacks, de har enkla kommandon som är inbyggda. Redigerat 9 December 2007 av wAcko
Rekommendera inlägg