Hoppa till innehåll

Hur Man Utför Bytesutveckling På Egen Hand


Euphoria
 Dela

Rekommendera inlägg

Folk påstår att det inte går o utveckla sina pokemon via trade utan en partner. Men det finns ett sätt. Det är via GTS. Här är lite basics om GTS: GTS befinner sig i Jubilife City och för er som inte vet vad GTS står för Global Trade Station. GTS är en plats där folk lägger ut sina pokemon i offer för en annan pokemon, där hela världen lägger ut sina pokemon. Men det vet ni flesta så låt oss gå till saken.

 

Vi säger att du har en Kadabra du vill utveckla, då ska du börja med ta med dig Kadabra och en pokemon någon vill ha. Prata med kvinnan och anslut dig till GTS, sen trycker du på ''deposit'' och tar din Kadabra som du vill utveckla, se till o ta en pokemon du tror att ingen vill byta bort mot. Så att du inte förlorar din pokemon. ''T.ex Din Kadabra, deposita den och välj en Dialga på lvl 100 för ingen vill ju byta en Dialga mot en Kadabra, eller hur.'' När du har gjort det, ska du trycka på ''Seek Pokemon '' välj en pokemon och se till att du har den pokemon:en tränaren söker. För du måste trada en annan pokemon för att din Kadabra ska utvecklas. Efter du har tradat en pokemon ska du trycka på ''Summary'' och ta tillbaka din Kadabra. Efter du har tagit tillbaka den kommer den att utvecklas till Alakazam.

 

Det är lite komplicerat men testa själva så kommer ni förstå precis hur jag menar. Om ni fortfarande undrar över saker och ting så svarar jag gärna på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Modyzzon: Ja det måste man.

 

Det är bättre att välja Alakasam i lv 100 och samma kön som man har på Kadabra, för då gör det inget ifall någon skulle vara knäpp och byta. :)

Redigerat av 151
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte tagit något från Youtube. Jag hade hört ngt om att man kunde göra det själv, fast jag visste inte hur. Till och med Agiyr sa att det inte gick. Jag har själv kommit på det. Det var en teori jag testade igår, eftersom på GTS tradar man.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...