DiRtY Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 tjenare alla wc3 lirare nu är det så att jag vill hosta och vet att man måste öpna port 6112 men har ingen aning om vart (hur) man gör det är det någon som vet?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 portforward.com kostar ju pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 nej de gör de inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 nej de gör de inte hur gör man då förstär inte riktigt??? ger 100 fm till den som hjälper mig så att jag kan hosta på wc3 (det ska funka oxå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 öppna port 6112 i din windows brandvägg, har du router, så kolla på portforward hur du gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 öppna port 6112 i din windows brandvägg, har du router, så kolla på portforward hur du gör! testade att lägga till port 6112 i undantag i branväggen men funkade inte endå men e det så ni menar??? öppna port 6112 i din windows brandvägg, har du router, så kolla på portforward hur du gör!jag har router Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 kolla då vad den heter, så går du in på portforward.com och kollar där hur du öppnar portar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 kolla då vad den heter, så går du in på portforward.com och kollar där hur du öppnar portar! ok men kollar upp det i morn ska sova nu ses alla gamers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 kolla då vad den heter, så går du in på portforward.com och kollar där hur du öppnar portar! ok jag har en Zyxel wireless broadband router (men använder inte trådlöst användet kabel). kolla då vad den heter, så går du in på portforward.com och kollar där hur du öppnar portar! ok jag har en Zyxel wireless broadband router (men använder inte trådlöst användet kabel). p-320w Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 kolla då vad den heter, så går du in på portforward.com och kollar där hur du öppnar portar! ok jag har en Zyxel wireless broadband router (men använder inte trådlöst användet kabel). p-320w hu höjer jag "vinsten" till 150 fm så skynda er den som hjälper mig att öpna port 6112 så att jag kan hosta på wc3 får 150 fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) 1. Leta upp din router här: http://portforward.com/english/routers/por...routerindex.htm 2.Warcraft 3 nånstans i bokstavsordningen 3. Följ instruktionen. Om du inte förstår det där så tycker jag inte du ska göra nånting. 150 FM nu tack ;), hehe. Redigerat 4 December 2007 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.