Northwest Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 tja,i väntan på gta IV vill jag ha ett ps3 spel och kolla grafik mm(det går väl inte med PS2 spel?) och undra vilket som är bäst av motorstorm och NFS pro Street? Citera
Gäst InTech Skrivet 2 December 2007 Rapport Skrivet 2 December 2007 Motorstorm och NFS är totalt 2 olika spel, Men jag föredrar nog NFS Citera
Hector Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 tja,i väntan på gta IV vill jag ha ett ps3 spel och kolla grafik mm(det går väl inte med PS2 spel?) och undra vilket som är bäst av motorstorm och NFS pro Street? Och jo i 60 gig Playstation 3 konsolen går det att spela Playstation 2 spel. Men inte i 40 Gigarn tyvärr.. Citera
Northwest Skrivet 3 December 2007 Författare Rapport Skrivet 3 December 2007 jo jag har beställt 60 GB men man kan ju inte kolla den nya grafiken på PS2 spel. men NFS verkade ju bättre en ligt dom som skrivit,a ja ska tänka lite till. Citera
bladefinor Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 Need for Speed: ProStreet! DET ÄR KLART MYCKET BÄTTRE ÄN MOTORSTORM Citera
TheCheater Skrivet 17 December 2007 Rapport Skrivet 17 December 2007 motorstorm är orginalspelet för PS3 och rekomenderas INTE att köpas, ProStreet är mer prisvärt och roligare isåfall. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.