Gallardo Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 (redigerat) Tja. Jag har skaffat alla NFS-spel sän MostWanted och tkr dom äger, men är det värt att köpa ProStreet? Jag menar ... Carbon tycks ju ha allt, spelet är ju grymt, kan det verkligen komma ett spel som är bättre och roligare än det? Jag hatar spel som Fifa för det är ju ingen större skillnad från år till år på de spelen, vilket gör det ganska onödigt att köpa dem, och jag hoppas att inte NFS-spelen är sådana. För jag vill inte köpa ett spel ett spel som är typ exakt som de tidigare. :S Redigerat 3 December 2007 av Gallardo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 jag tror att det är bra. har fått 8/10 av gamereactor, dom sa att det var mkt bättre än föregångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
camaro Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag rekomenderar inte det spelet. Jag har haft alla nfs spelen sedan underground 1 och blev väldigt besviken på nfs pro street. Om du ska köpa ett bil spel så ska du köpa Forza 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 säger bara pro street har inga polis jakter, THATS TOTALY SUCKS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) Ok, utan polisjakter är det ju inget kul ... Men det där Forza2, jag har aldrig spelat det. Men påminner det lite om NFS? Att man stylar bilar och kör polisjakter osv ... PS: Är Forza2 till 360? Redigerat 11 December 2007 av Gallardo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Japp. Men Forza 2 är banrace och typ inte alls som NFS. Man kan ju köpa nya bilar, bättre delar och så. Men Forza 2 är banrace och inte friåkning (friåkning? det lät lite konstigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) Synd ... Men det är väl typ lika bra grafik som NFSPS? Jag såg också att det kanske skulle komma en 3:a. Vet ngn när/om det kommer? jag tkr det är lite onödigt att köpa -2 om -3 kommer strax. ( Forza ) Det hade varit värre om du skrev '' frikörning '' :P Redigerat 11 December 2007 av Gallardo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 trorts att det saknar polis jakter så tycker jag det är skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.