SFrisk Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag behöver hjälp med hur man gör fuskade sakar hjälp mig snälla :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag mena hur man gör fuskade SAKER inte sakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 HEHE jag har nog allt du behöver då :D Har: D2 Item creator=ass bra grej om du vill göra fuska saker tex båge med 19 000 000 000 shadowmaster=behövs för att kunna lägga in fuska grejorna på sin gubbe och ändra skills och lv maphack:användes ej på b.net eller openbnet blir avstängd men på singel gör så du ser hella kartan alla monster och såna grejor säg till om du ska ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
And€rs.f€mming Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 HEHE jag har nog allt du behöver då :D Har: D2 Item creator=ass bra grej om du vill göra fuska saker tex båge med 19 000 000 000 shadowmaster=behövs för att kunna lägga in fuska grejorna på sin gubbe och ändra skills och lv maphack:användes ej på b.net eller openbnet blir avstängd men på singel gör så du ser hella kartan alla monster och såna grejor säg till om du ska ha d2 item creator funkar inte för mig shadow master är bra på ett sätt, den editiorn jag har kan delita grejer för dom är för bra men man kan sätta levlen på 500 över 1000 str dex osv och över 999,999,999 liv. man kan okså göra sig osynlig men det är inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
And€rs.f€mming Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 (redigerat) jag är en av dom bästa i sverige pga den editorn och punnisher gada Redigerat 15 Mars 2004 av And€rs.f€mming Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 nu har ja slutat köra på open hehe.de suger!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredtob Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (And€rs.f€mming @ 15/03-2004 23:42:16) HEHE jag har nog allt du behöver då :D Har: D2 Item creator=ass bra grej om du vill göra fuska saker tex båge med 19 000 000 000 shadowmaster=behövs för att kunna lägga in fuska grejorna på sin gubbe och ändra skills och lv maphack:användes ej på b.net eller openbnet blir avstängd men på singel gör så du ser hella kartan alla monster och såna grejor säg till om du ska ha d2 item creator funkar inte för mig shadow master är bra på ett sätt, den editiorn jag har kan delita grejer för dom är för bra men man kan sätta levlen på 500 över 1000 str dex osv och över 999,999,999 liv. man kan okså göra sig osynlig men det är inte kul <{POST_SNAPBACK}> :( jag har prova ochletat effter fusk i 2 månader men jag hittar inget plzz help mee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 gör egna fusk o kör på b net..... men det suger o fuska där.. på diablo är det endå lätt så man inte behöver fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Det finns ett fusk program på en fuska hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.