Gäst wAcko Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 tJENARE! varje gång jag loggar in på min dator nuförtiden får jag upp det här felmedelandet http://www.fuskbugg.se/pub/misc/helsasap.PNG detta händer också när jag försöker starta explorer.exe via aktivitetshanteraren. jag har googlat omkring men jag har inte hittat något vettigt svar. det stora problemet är att jag kan inte använda utforskaren och jag kan inte använda mig av "START"funktionen och mitt skrivbord. snabba svar uppskattas =) Citera
Fality Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 systemåterställning? funkade för mej förut när min explorer knasa Citera
Gäst Mega93 Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 Ja, kör systemåterställning, eller ersätt helt enkelt din gamla BROWSEUI.DLL med en annan och se om det funkar: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?browseui Citera
Gäst wAcko Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 får en åtkomst nekad när jag försöker ersätta. kör en systemåterställning... Citera
Gäst Mega93 Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 får en åtkomst nekad när jag försöker ersätta. kör en systemåterställning... Vänta! Starta datorn i felsäkert läge och ersätt :) Citera
Gäst wAcko Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 (redigerat) Ska testa, funkade inte med systemåterställning... det kommer inget felmeddelande när jag startar i felsäkert läge, ska jag ersätta ändå? Redigerat 3 December 2007 av wAcko Citera
Gäst Mega93 Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Ska testa, funkade inte med systemåterställning... det kommer inget felmeddelande när jag startar i felsäkert läge, ska jag ersätta ändå? Ja, såvidare du inte vill använda felsäkert läge hela tiden ;) Citera
Gäst wAcko Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 (redigerat) funka ej att ersätta i felsäkert heller Redigerat 4 December 2007 av wAcko Citera
Gäst Mega93 Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Okej, bara gå till Start-> Alla Program-> Tillbehör-> Systemverktyg och Systemåterställning då :) Citera
Filosofen Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Ingen process som använder den .dll filen? Förutom explorer.. Citera
Gäst wAcko Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 (redigerat) File purpose and description: This is a program required by the Internet Explorer browser. This is a Microsoft program, and this DLL is necessary if you are using the Internet Explorer web browser, as it is part of the shell browser library. (See the details below for the actual location of this file.) den bör inte ha så mycket med explorer.exe att göra egentligen, skitskumt... och jag kommer ju inte åt start, och jag har prövat systemåterställning, funkade inte. Redigerat 4 December 2007 av wAcko Citera
Filosofen Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Du har väl gjort virusscanning och sånt? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.