Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 har nån det? isåfall, kan ni ge mig fusk till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 vad e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 man bygger upp ett köpcentrum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Är det kul ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 så där jag köpte det i ullared, har du varit där nångång, orochimaru? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 näää vart ligger det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 det ligger en timme utanför gbg, var kommer du ifrån? ullared har ett stort (reeeeaaal big!!) köpcentrum!! billigt osså!! en sak kan kåsta 30kr mindre än i en vanlig affär som man alltid går och handlar i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jagh är från uppsala , men jag ska fråga nästa gång vi åker till gbg om vi kan åka till ullared ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 kom ihåg detta: ullared e skiiiiitstort! så gå me din mamma första gången ele nåt! ;) annars så finns det allt möjligt där! spel till datorn t.ex! ett sims spel kan kosta 100kr billigare där en i andra affärer (tror jag kan vara pyttelite mindre men ändå...)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Här är några fusk : Starta nytt spel och håll inne CTRL och skriv följande: hdicash - ger $100,000 hditech - får alla affärer hdizooma - du kan zooma in/ut hur mycket som helst hdirate - +100 i affärs betyg hdilore - hemligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 varsågod ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.