Katt Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Hur gör man egna smilesar till MSN? Det finns ju importera, men då blir det bara sånna där små smilesar som inte rör sig osv... Jag vill kunna göra lite större smilesar och animerade smilesar. Och då gissar jag på att det finns andra sätt än att importera smilesar... Nån som kan ge mig råd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Hur gör man egna smilesar till MSN? Det finns ju importera, men då blir det bara sånna där små smilesar som inte rör sig osv... Jag vill kunna göra lite större smilesar och animerade smilesar. Och då gissar jag på att det finns andra sätt än att importera smilesar... Nån som kan ge mig råd?Använd pivot :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) Var det ett skämt? Kan man göra enoma smilesar i ett animerarprogram? :o Redigerat 4 December 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Inte enorma men lite storre än vanligt och dom rör sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Hur gör man enorma smilesar, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Hur gör man enorma smilesar, då?Jag vet inte... ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The0dr Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 För att göra en egen "smilies" så kan du kopiera en animerad bild från en hemsida och sen lägga in den på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 För att göra en egen "smilies" så kan du kopiera en animerad bild från en hemsida och sen lägga in den på msnmen då har man ju inte gjort den själv <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Var det ett skämt? Kan man göra enoma smilesar i ett animerarprogram? :ode väl klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Var det ett skämt? Kan man göra enoma smilesar i ett animerarprogram? :ode väl klart men man kan lägga in dom som smilesar och dom blir lite större och rör sig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jo, jag så det. Men jag har ju sett vissa som har jättestora XD smilesar osv... Nån måste ju ha gjort de smilesarna, men med vilket program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Ja du det är det nog ingen som vet om inte nån av dom smartaste Redigerat 5 December 2007 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.