Katt Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Är det kanske bara gifbilder där man har ändrat nånting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 kanske testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Det finns ju typ att ladda ner på internet, är det bara så att säga bilder, eller? Nån som har laddat ner en smiley på internet kan väl säga vilken fil den fick? Om man bara vet filtypen, så går det väl att hitta nån maker för det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Rörliga smileysar är vanliga gif-bilder. Du kan göra dem i exempelvis Adobe Photoshop Imageready. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jo, det har jag förstått... Jag vill veta hur man har gjort stora smilesar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The0dr Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Avgudar ni här typ smilisar lr? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Näe, men jag vill typ veta hur man gör dem, vissa smilesar har ju svensk text och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 du kan ju göra en i pivot och spara som GIF fil och göra som smiley på msn, men dom blir så himla små så man typ inte äns kan se den <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 du kan ju göra en i pivot och spara som GIF fil och göra som smiley på msn, men dom blir så himla små så man typ inte äns kan se den <_<Jo vi har redan konstaterat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 I gimp kan göra en animerad bild upp till 50 X 50 och sen använda som smil utan att det resizesas. Men 50 x 50, nog finns det större smilar än så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Har gjort en videotutorial om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 (redigerat) Det var så suddigt, såg jag inte såg nått!! :( Hur stor blev smilesen då? :huh: Redigerat 11 April 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.