Sai Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 idag på morgonen när jag startade digital-tv'n så var Nickeldeon på danska/norska... hur byter jag tillbaka till Svenska igen :S Det hände min kompis också men han vet inte hur man får tillbaka till svenska :S Har Telia Digital TV 27Kanal paketet :S hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) gå in på menyerna. där kan du byta språk. FUCK! Dom har ju verkligen bytt! ehe, dubbelpost, Det är ju på något annat språk, PÅ TELIAS, Medans typ något annat, äre svenska, HAHA TELIA! :P :P (vi har typ 8 tvar, på fem av dem har vi kanaler på, Och det är en vi har telia på, och det är på något språk då xD) Redigerat 6 December 2007 av Bjornfarsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.