Hoppa till innehåll

Svåraste Zelda?

Julihann

Rekommendera inlägg

Viket zelda tycker du är svårast, det betyder inte att den är så värst svår. De kanske är svårare en andra men fortfarande super enkel. Om du fattar hur jag menar?

Själv tycker jag zelda 1 ... jag är helt världelös! Jag är inte van vid hur man styr och slås med Link. Jag dör hela tiden! He, he jag lär mig nog ... eller inte ...

Det enda jag spelat som är lik det sättet är super mario :) (de äldre spelen)

MVH

Från mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Svårt val mellan TLoZ eller Zelda II.

Alla spel-serier blir lättare och lättare, även Zelda, så är det bara.

En av orsakerna är väll att man ex blir van att spela zelda. Därför blir det lättare eftersom man vet mycket om det. Det blir lättare eftersom allt i zelda brukar förändras sakta ... min syrra har jätte svårt att spela ocarina of time ... medan jag tycker det är en av de lättaste. Och jag skulle inte ens kunna tänka mig att hon skulle klara att förstå windwaker eller twilight princess.

Det är nog inte så enkelt för någon som aldrig spelat det och kanske inte ens spelat så många spel över huvud taget ...

Men för någon som spelat spelet och också gillar det ... blir nästa spel lättare. Eftersom mycket i zelda förändras ganska sakta. Desto mer man blir van ett spel, desto mindre regerar man på förändringar. Så länge spelet håller sig vid den story och utmaning man är van. Desto fortare brukar det gå att klara det ...

Ja, jag tycker så ... jag kan vara den enda som tycker så ...

MVH

Från mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårt!!? Jag har typ alla spelen och det spel som tog längst tid var twilight princess. Tog typ 2-4 timmar att klara det. Jag tycker att zelda är en av de lättaste spelen som finns!

P.S

Skit bra guide till twilight princess Julihann! Den har några små brister med för någon som bara spelat, twilight princess en gång så är guiden väldigt bra!!

En sak till! Ditt manus för spelet The history of legend: Then tears become raindrops den var helt FANTASTISK!! Snälla skriv mer om den!! Snälla!! Skicka den till min hotmail!! Eller skicka manuset för Separated between the shadow

Jag vet att du inte gjort klart, den men du kan väll skriva lite mer av handligen till mig! Du plågar mig genom att bara skriva en liten del av handligen!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

Detre ...

Det har väll inget med ämnet att göra??

Föresten så heter den Legend of history: Then tears become raindrops och inte history of legend ...! Det är fortsättningen på seperated from shadows, jag har knappt börjat på den ...

Och den första heter Separated from the shadow inte Separated between the shadow. Den är inte helt klar än och jag måste skriva klart den på svenska och sedan översätta den till engelska ...

Jag har inte ens gjort en mall över hur Mánok ska se ut!

Jag skriver inte något utklipp ur manuset jag kan skriva om vad det handlar om. Jag berättar för vem som helst som skulle vilja veta.

MVH

Från mig

p.s

Tack för berömmet Detre :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

Detre ...

Föresten så heter den Legend of history: Then tears become raindrops och inte history of legend ...! Det är fortsättningen på seperated from shadows, jag har knappt börjat på den ...

Och den första heter Separated from the shadow inte Separated between the shadow. Den är inte helt klar än och jag måste skriva klart den på svenska och sedan översätta den till engelska ...

Jag skriver inte något utklipp ur manuset jag kan skriva om vad det handlar om. Jag berättar för vem som helst som skulle vilja veta.

MVH

Från mig

p.s

Snälla bara en bit av manus!! Kan du i alla fall skriva lite om The shadow hunter

Varför vill du inte skriva det så alla ser ... du ska ju inte skriva det i zelda forumet! Kan du inte berätta om Mánok i alla fall!

Manók den fördömde främlingen. Förvisade från mörkrets värld till en värld av ljus som han inte ens kan leva i. Vad kan denna varelse ha gjort för att inte ens vara välkommen bland skuggor?

Kommer du ihåg när du skrev det!? Snälla skriv meer!! Du är bra på att fängsla läsaren! Och sen bara slutar du nu! har du en aning om hur spännande det var? Du skrev såklart mer men den beskrivningen av karaktären var verkligen spännande!

:blink:

Och Legend of history ... varför heter den så när alla handlar om Mánok?

Redigerat av Detre
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...

Detre ...

MVH

Från mig

p.s

Snälla bara en bit av manus!! Kan du i alla fall skriva lite om The shadow hunter

Varför vill du inte skriva det så alla ser ... du ska ju inte skriva det i zelda forumet! Kan du inte berätta om Mánok i alla fall!

Manók den fördömde främlingen. Förvisade från mörkrets värld till en värld av ljus som han inte ens kan leva i. Vad kan denna varelse ha gjort för att inte ens vara välkommen bland skuggor?

Kommer du ihåg när du skrev det!? Snälla skriv meer!! Du är bra på att fängsla läsaren! Och sen bara slutar du nu! har du en aning om hur spännande det var? Du skrev såklart mer men den beskrivningen av karaktären var verkligen spännande!

:blink:

Och Legend of history ... varför heter den så när alla handlar om Mánok?

!!!!!!!!!!!!!

Jag har svarat jag skriver inte före den är färdig! I alla fall inte till dig!

Förra gången du jag gjorde det la du ut det på internet ... en mindre oskyldig sida än Clube och fuska! Jag skulle hällre vilja att rektorn skulle läsa upp den i högtalaren!

Om du gått igenom dina gamla meddelanden skulle det stå varför den heter så! Förstår du hur svårt det var för mig att översätta halva av manuset till engelska?

Jo ... den heter Legend of history är för att den delet handlar om den vite skuggan! Som får ett mycket bättre namn översatt!! Den heter också Then tears become raindrops därför den också handlar om den gråtande statyn!! Den handlar också om ljusets gudinna!

Allt uppklarat? Bra!!

Lägg ner och sluta förstöra detta ämne, så håll dig till ämnet eller skriv inte!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta mig!! Och vadå lagt ut på internet!? Jag la bara ut det på en sida för nördar eller något ... någon sida om personer med samma drömmar som du ...

Vem bryr sig om de nästan skrattade sig till döds ...

Jag är ganska säker på att de flesta skrattande med dig! Det var ju bara en kille som var väldigt kritiserande mot den! Annars tyckte de mesta att den var bra.

Och jag tycker bara historien om Mánok är spännande jag har ju sett hur du utvecklats de nämsta åren! För 4-5 år sen var de ju helt ... dåliga de sög väkligen! De var ju så dåliga att många spärrade dig från deras Clube ...

Jag la bara ut en av dem för att se om jag kanske hade fel!

Och det var ju ingen vidare stor sak! Nu är de så bra att jag tror du även skulle kunna ge ut dem :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta mig!! Och vadå lagt ut på internet!? Jag la bara ut det på en sida för nördar eller något ... någon sida om personer med samma drömmar som du ...

Vem bryr sig om de nästan skrattade sig till döds ...

Jag är ganska säker på att de flesta skrattande med dig! Det var ju bara en kille som var väldigt kritiserande mot den! Annars tyckte de mesta att den var bra.

Och jag tycker bara historien om Mánok är spännande jag har ju sett hur du utvecklats de nämsta åren! För 4-5 år sen var de ju helt ... dåliga de sög vekligen! De var ju så dåliga att många spärrade dig från deras Clube ...

Jag la bara ut en av dem för att se om jag kanske hade fel!

Och det var ju ingen vidare stor sak! Nu är de så bra att jag tror du även skulle kunna ge ut dem :)

Snälla, snälla! Sluta! Det är bara löjligt! "Ge ut dem" snälla! Jag är helt världelös den sida du gav ut den på (kommer inte ihåg vilken det var) handlade bara om konsten att skriva manus, dikter, sånger och mycket liknande! Ingen tyckte om den! Tur att ingen viste vem det var som skrivit den! Mitt manus kommer stanna på min dator för evigt medan jag börjar bli fet och tappar håret!!

Och börjar jobba som städerska på någon skola för att minnas den hemska tid jag haft där. Och jag kommer jobba där tills jag försöker strypa ett av skolbarnen!!

Och säg inte att jag har en vild fantasi! För det har jag hört i hela mitt liv!!

Och "Linda" säg inte att jag överdriver för det kan hända!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...