Davidfreak Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jag behöver hjälp, jag fattar inta vad jag ska göra jag är på bryyo (tror det heter så) & ska komma över till något krasat skepp. Man kan inte hoppa över hur ska man göra? (Jag har sett en massa gul gröna saker som hänger i taket ska man anvämda dom?) SNÄLLA HJÄLP!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 http://guides.ign.com/guides/748547/ Learn to Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Krasat Shepp? Hmm..Var är du ungefär på Bryyo.I Början eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
monsterhunter Skrivet 16 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2009 Om du är det jag tror du är så ska du hitta swing graple beam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.