Hoppa till innehåll

Guildwars Titlar


bazti

Rekommendera inlägg

Ja det skulle vara skoj och veta vilka titlar ni låst upp.

Alla räknas även dom du inte kan visa.

 

Jag har själv

 

Tyrian Explorer

Canthan Pathfinder

Sunspear General

Slayer of Beasts

 

Sen en massa som är halvägs till titlar etc.

Redigerat av Bazti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men urk...det blir ju typ hur många som helst speciellt om man ska ta alla gubbar ;) men har faktiskt inte orkat maxa nån title än O.o. tänkte maxa lb och ss men har typ 10k kvar på båda men orkar inte fixa det ^^

 

nice båda lux och kurz supporter :)

jag har bara sentinel of kurzick. försökte ta lux supporter men ville inte lämna min guild så det tog för långt tid att samla ihop luxon points. well AB är nog lite lättare med luxon men eftersom man inte kan donera till nån guild så får man inte dubbelt så man måste tjäna ihop 100k....och det orkar man inte...

 

btw det stavas Canthan Trailblazer

 

om ni undrar hur nånting stavas eller liknande så kolla in: hjälp på traven

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

main är: Johan K The Ranger :) (som btw fyllde 1år nån gång i veckan)

fast han har blivit lite tråkig så jag spelar mest på min derv: The Greatest Hope.

min main har typ...Not Too Dopey (2),Stout Delver (2), Stealth Agent (3), Adventurer of the North, Slayer of Demons (6), Treasure Hunter, Canthan Trailblazer, Adept Lightbringer (2), Spearmarshal (9), Sentinel of the Kurzicks/Luxons (5), sweeth tooth.

som ni ser så är jag ingen title hunter precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

main är: Johan K The Ranger :) (som btw fyllde 1år nån gång i veckan)

fast han har blivit lite tråkig så jag spelar mest på min derv: The Greatest Hope.

min main har typ...Not Too Dopey (2),Stout Delver (2), Stealth Agent (3), Adventurer of the North, Slayer of Demons (6), Treasure Hunter, Canthan Trailblazer, Adept Lightbringer (2), Spearmarshal (9), Sentinel of the Kurzicks/Luxons (5), sweeth tooth.

som ni ser så är jag ingen title hunter precis.

Rangers blir tröttsamma när du kört med dom i nära ett år.

Ska nog försöka med en Necroman

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...