Fuskgalning Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Skrivet 8 December 2007 Asså Battle frontier är såååååååååååååååååååååååå svårt :zzz: Jag tycker att det är lätt. Testa ev träning så får du se. Ganska, nu har jag en Swampert lv 100 Hur många gånger måste man ha vunnit på Battle arena då?
agiyr Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 (redigerat) Du måste vinna en gång för att få battle points. Det är så med alla "stationer" Redigerat 8 December 2007 av agiyr
VanHooters Skrivet 9 December 2007 Rapport Skrivet 9 December 2007 Asså Battle frontier är såååååååååååååååååååååååå svårt :zzz: Jag tycker att det är lätt. Testa ev träning så får du se. Ganska, nu har jag en Swampert lv 100 Hur många gånger måste man ha vunnit på Battle arena då? Vinner du flera gånger, jag vet inte om man måste vinna dem flera gånger i rad, så kommer du utmana en om silver märket.Efter det får du flera BPs på den "stationen". Vinn flera gånger igen och du utmanar om guld märket, klarar du det så får du flera BPs varje gång du klarar den stationen.
Fuskgalning Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Skrivet 21 December 2007 Asså Battle frontier är såååååååååååååååååååååååå svårt :zzz: Jag tycker att det är lätt. Testa ev träning så får du se. Okej.
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Skrivet 23 December 2007 (redigerat) Asså Battle frontier är såååååååååååååååååååååååå svårt :zzz: Jag tycker att det är lätt. Testa ev träning så får du se. Okej. Annars kan du testa lv 50, eller är det de du gör??Det är lite lättare, tycker jag iallafall. Redigerat 23 December 2007 av Modyzzon
Rekommendera inlägg