sbgmaffia Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) ÄGER JAG???!!!! har inet fuskat eller något sånt men ni kan ju raportera mig om ni vill men jag har ej fuskat ;) Redigerat 5 December 2007 av sbgmaffia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) NUUUUB moparscape. Man kan ju fy f*n se: U Gained Defence xp. U leveled in defence! GÅ OCH DÖ! Sluta posta j*vla MoparScape! + Om det var äkta är det inte mkt +++++++ Man ser moparscape fönstret där nere din nub! Redigerat 5 December 2007 av TheOracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 det är inte moparscape ag var bara inne på moparscape hemsida för tänka kolla vad de tvar men kanske inte är så jäte mycke men rätt mycke iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Bra försök, men jag tror inte det finns ngn som e så trög å går på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jag tror verkligen att man bara har rustning och grejer i sin bank och inga andra grejer. Den där bilden är helt fejkad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Din nub! Jag menar att 1, Runescape är inte på 2, Moparscape clienten är fy f*n markerad! GÅ OCH DÖÖÖÖ NUB ge dig f*n! Nu ändrade du ju bilden! FEGIS! hoppas du blir banned + För kort namn för rs. + Den accounten finns inte på RS eller den andra som pratar + det som står är typiskt MoparScape och kan inte hända på RS! NUUUUUB Redigerat 5 December 2007 av TheOracle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Din nub! Jag menar att 1, Runescape är inte på 2, Moparscape clienten är fy f*n markerad! GÅ OCH DÖÖÖÖ Du behöver chilla ner, jag tror han fattar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sbgmaffia Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 HEJ ALLA RUNESCSPAE TÖNTAR. jag är ingen runescape tönt men rs sucks fast spela moparscape lite för det är roligare. och spelar STEAM ELELR TRAVIAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 HEJ ALLA RUNESCSPAE TÖNTAR. jag är ingen runescape tönt men rs sucks fast spela moparscape lite för det är roligare. och spelar STEAM ELELR TRAVIAN Steam är inget spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 HEJ ALLA RUNESCSPAE TÖNTAR. jag är ingen runescape tönt men rs sucks fast spela moparscape lite för det är roligare. och spelar STEAM ELELR TRAVIAN Steam är inget spel ;) HAHAH f*n vilken skön diss! MoparScape kan vara bra men sluta vara en sån nub och ljuga om RuneScape och dina saker! NUB NUB! + Jag vill kanske inte chilla har drukit mkt kaffe :) :rolleyes: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 ja du ägde dig själv så j*vla hårt. jag håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Solklar fejk som dom andra har sagt...och för dom dom inte vet är steam typ en client för alla valves spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg