klister92 Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Jag har hört på många ställen om en ny ds version. På den ska man blandannat kunna spela upp musik och internet inbyggt i konsolen. Stämmer detta? Redigerat 7 December 2007 av klister92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag har hört på många ställen om en ny ds version. På den ska man blandannat kunna spela upp musik och internet inbyggt i konsolen. Stämmer detta? Jag tror det stämmer japaner brukar alltid vilja ha sant plus att dom skulle fa fler ds ägare alltsa mer pengar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jepp jag såg något sånt också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 jag ska nog byta in den gamla mot den isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 jame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Den verkar cool men om jag ska ha den ska den vara snyggare:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg