tidmina Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag tycker sarias song och zelda theme song. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Jag bara älskar musiken i Hyrule Castle i tp :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Zeldas Lullaby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Förbannat bra fråga. . några av mina favoriter är Song of Healing, Last Day och Stone Tower från Majoras mask Shadow Temple, Introt och Gerudo valley från Ocarina of Time Hyrule Field, City in the Sky, Gorgon mines och Fyrus boss musik från Twilight Princess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Jag tycker om musiken i början av Wind Waker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 annars zelda´s lullaby, som är med i alla spel typ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zagi Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Hmmm. Ja, jag tycker som många andra: Lost Woods låten och WW intro låten. Men även Makar's song! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HampusL Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 min zelda favoritlåt är den zelda spelar på panflöjten i början av st. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 min zelda favoritlåt är den zelda spelar på panflöjten i början av st. :lol:Den är najs :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2011 Song of Storms! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeldasplut Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 http://en.gamers.com/news/view_7746.html[/img] Jag har ingen riktig favorit... Men song of storms och skyward swords theme tycker jag är bra! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 29 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 (redigerat) Redigerat 29 Juni 2011 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg