Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Redigerat 18 December 2008 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Har inte klarat den på länge .__. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Asså vafan, jag klarar The way it ends och halva take this life på expert, men f*n inte Mauvais garçon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Asså vafan, jag klarar The way it ends och halva take this life på expert, men f*n inte Mauvais garçon... Är det här nåt slags dåligt skämt eller? Den är ju inte svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Asså vafan, jag klarar The way it ends och halva take this life på expert, men f*n inte Mauvais garçon... Är det här nåt slags dåligt skämt eller? Den är ju inte svår. Den e för f*n svårare än TTFATF på Hard!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Asså vafan, jag klarar The way it ends och halva take this life på expert, men f*n inte Mauvais garçon... Är det här nåt slags dåligt skämt eller? Den är ju inte svår. Den e för f*n svårare än TTFATF på Hard!!!!!! Mmmm... Fast slow ride på easy är nog svårare än TTFAF på expert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Asså vafan, jag klarar The way it ends och halva take this life på expert, men f*n inte Mauvais garçon... Är det här nåt slags dåligt skämt eller? Den är ju inte svår. Den e för f*n svårare än TTFATF på Hard!!!!!! Mmmm... Fast slow ride på easy är nog svårare än TTFAF på expert. Ja, man somnar ju, så den är omöjlig. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Asså vafan, jag klarar The way it ends och halva take this life på expert, men f*n inte Mauvais garçon... Är det här nåt slags dåligt skämt eller? Den är ju inte svår. Den e för f*n svårare än TTFATF på Hard!!!!!! Mmmm... Fast slow ride på easy är nog svårare än TTFAF på expert. Ja, man somnar ju, så den är omöjlig. :zzz: Ja det är ju en sak, men Mauvais garçon går inte klara!!! den bytar ju takt hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Asså vafan, jag klarar The way it ends och halva take this life på expert, men f*n inte Mauvais garçon... Är det här nåt slags dåligt skämt eller? Den är ju inte svår. Den e för f*n svårare än TTFATF på Hard!!!!!! Mmmm... Fast slow ride på easy är nog svårare än TTFAF på expert. Ja, man somnar ju, så den är omöjlig. :zzz: Ja det är ju en sak, men Mauvais garçon går inte klara!!! den bytar ju takt hela tiden! Satte den innan på Expert. Det blev en äkta happydance! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 "Har en fråga som e lite Oft, men är det någon som klarar spela Mauvais garçon på expert???" Går aldrig så bra, garvar alltid ihjäl mig åt dens fula sjungande XD Haha okey xD, men jag klarar liksom bara 16% eller nått... men hatar oxå att byta mellan 3 strängar... Den är ju aplätt. :P Asså vafan, jag klarar The way it ends och halva take this life på expert, men f*n inte Mauvais garçon... Är det här nåt slags dåligt skämt eller? Den är ju inte svår. Den e för f*n svårare än TTFATF på Hard!!!!!! Mmmm... Fast slow ride på easy är nog svårare än TTFAF på expert. Ja, man somnar ju, så den är omöjlig. :zzz: Ja det är ju en sak, men Mauvais garçon går inte klara!!! den bytar ju takt hela tiden! Satte den innan på Expert. Det blev en äkta happydance! Jag skulle bli gladare om jag klarade den än om jag klarade Take this life.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg